Brdskim biciklom kroz Nevado de Toluca

Pin
Send

Prateći korake Alexandera Von Humboldta, započeli smo našu avanturu na najvišoj tački države Meksiko, na zagonetnom vulkanu Nevado de Toluca ili Xinantécatl, dok smo se uvežbavajući visoku planinu popeli na njen vrh, vrh Fraile, na 4 558 metara nadmorske visine. , a brdskim biciklima putovali smo najljepšim stazama entiteta.

Tragom Aleksandra Von Humboldta započeli smo našu avanturu na najvišoj točki države Meksiko, u zagonetnom vulkanu Nevado de Toluca ili Xinantécatl, gdje smo se vježbajući visoku planinu popeli na njen vrh, vrh Fraile, na 4 558 metara nadmorske visine. , a brdskim biciklima putovali smo najljepšim stazama entiteta.

USPON DO SNEGA TOLUCE

Za početak naše ekspedicije idemo u Parque de los Venados, prekrasno mjesto smješteno na padinama vulkana, gdje pripremamo brdski bicikl i opremu za planinarenje; Pokrećemo pedale duž prašnjavog zemljanog puta koji vodi do laguna Sunca i Mjeseca. Ovaj prvi dio (od 18 km) donekle je zahtjevan zbog kontinuiranog uspona, a ide od borove šume do zlatnih zakatala gdje vjetar i hladnoća udaraju s većom snagom. Došli smo do lanca i kolibe čuvara parka, gdje smo naručili bicikle i započeli šetnju oštrim grebenima kratera.

U Nevadu možete napraviti različite uspone i rute koje idu od 4 sata do 12-satne kružne ceste, uspinjući se njegovim strmim vrhovima, uključujući vrhove El Fraile, Humboldt, Helprin, El Campanario i Pico del Águila (4 518 mnv) Ovo posljednje promovirao je barun Humboldt 29. septembra 1803. Vulkan je idealan za aklimatizaciju na nadmorsku visinu i navikavanje na hodanje po kamenju, pješčanim obalama i grebenima, osnovnu obuku za uspon na velike vulkane naše zemlje.

El Nevado nalazi se u Nacionalnom parku Nevado de Toluca, koji se prostire na površini od 51.000 ha i dio je neovolkanske osi; Smatra se četvrtim najvišim samitom u zemlji. Klima je hladna, sa godišnjim temperaturama u prosjeku između 4 i 12ºC; zimi su temperature ispod nule i prekriven je snijegom.

Jedna od glavnih atrakcija Nevada de Toluca je krajolik koji nude dvije lagune: La del Sol, dugačak 400 m i širok 200, smješten na 4.209 metara nadmorske visine; i Mjesečeva, dugačka 200 m, široka 75 m, na 4.216 metara nadmorske visine. Oboje su bili mjesta vjerskih kultova u predhispansko doba, kada su stanovnici doline Toluca prinosili ljudske žrtve u čast boga vode Tlaloc i gospodara hladnoće i leda Ixtlacoliuhqui.

OD NEVADA DO DOLINE BRAVO

Nastavljajući našu avanturu, pridružili smo se grupi za brdski biciklizam CEMAC, odjeljak Toluca.

Počinjemo u spomenutim čarobnim lagunama; tamo nastavljamo bicikle i počinjemo pedalirati zemljanim putem koji se spušta do Parque de los Venados dok 18 km kasnije ne stignemo do spoja s autoputem. Prolazeći kroz grad Raíces, skrećemo do ranča Loma Alta, gdje se odmaramo na obalama ribnjaka u ribnjaku.

Idući prema sjeveru, nastavljamo pedalirati 4 km intenzivnog uspona do nekih ravnica gdje moramo biti vrlo pažljivi prema cestama, jer nekoliko njih kreće od ove točke; slijedimo stazu nizbrdo koja se spušta dnom malog kamenja, korijenja i jaraka za čišćenje. Kilometar kasnije stižemo na ranč Puerta del Monte, gdje krećemo prema zapadu i pedaliramo 3 km dok se ne povežemo s cestom koja ide za Temascaltepec dok ne dođemo do El Mape, na 3.200 m. (Ova lokacija je dobila ime po velikoj mapi države Meksiko smještenoj sa strane autoceste.) U ovom trenutku staza počinje postupno da se uspinje prema sjeveru kroz neke ravnice dok ne uđe u gustu četinarsku šumu; u nekim dijelovima staza je toliko tehnička i strma da je potrebno gurnuti ili nositi bicikl. Napokon smo stigli do Puerto de las Cruces (3.600 m), graničnog mjesta između doline Toluca i zapadnog dijela doline Temascaltepec; ovdje se susreću mnoge staze za uzde. Krećemo prema zapadu i spuštamo se 1,5 km dok ne dođemo na vrh brda gdje nastavljamo pedalirati kamenom stazom; dalje, staza postaje vrlo tehnička i strma i vodi nas do nevjerovatne doline okružene planinama.

Krećući se prema zapadu, spustili smo se širokim zemljanim putem do jezera za akvakulturu Corral de Piedra. Morate obratiti veliku pažnju da se ne spustite u dolinu; dobra referenca je spoj na 2.900 m od drugog rascjepa koji vas prema jugozapadu vodi do Almanalco de Becerra. Nastavljamo prema sjeverozapadu gdje prelazimo potok Hoyos, a zatim se penjemo na brdo do naselja Corral de Piedra; prolazeći ovuda idemo još jednim zemljanim putem i nakon 3 km dolazimo do naselja Capilla Vieja, smještenog u velikoj dolini s lagunom, koju graničimo. Dolazimo do drugog raskršća, onog koje ide od Los Saucosa do Almanalca de Becerra, strmoglavo se spuštajući s 2.800 m na 2.400 m, krećući se prema jugu; Vozili smo pedale između Cerro Coporito i Cerro de los Reyes dok nismo stigli do Rancherije del Temporal, već blizu našeg konačnog cilja, umorni, utrnulih i bolnih nogu, s blatom čak i u ušima. Nastavljamo prema jugu dok ne dođemo do Cerro de la Cruz, gdje se povezujemo s autoputem br. 861 u visini ulaza Avándaro. Vozeći se pedalom po cesti, napokon smo stigli do Valle de Bravo, iscrpljeni od putovanja, ali sretni što smo završili jednu od najljepših ruta u državi Meksiko.

Izvor: Nepoznati Meksiko br. 312 / februar 2003

Fotograf specijaliziran za avanturističke sportove. Za doktora medicine radio je više od 10 godina!

Pin
Send

Video: Drone At Nevado de Toluca Dec 2016 Aerial view (Maj 2024).