Vikend u Guadalajari, Jalisco

Pin
Send

Tražite šta raditi vikendom? Očekuju vas turistička mjesta Guadalajara. Saznajte više o biseru Zapada uz ovaj vodič i posjetite ga!

Guadalajara Osnovan je u prosperitetnoj dolini Atemajac, na 1550 metara nadmorske visine, davne 1542. godine, tačnije 14. februara, s idejom da to bude glavni grad Nove Španije. Prekovremeno, turistička mjesta Guadalajare su ga učinili idealnom destinacijom kamo ići vikendom, konsolidiravši ga kao drugi najvažniji grad u Meksiku.

Danas "Zapadni biser”Predivan je grad u kojem se kultura, industrija i rekreacija okupljaju i nude posjetiteljima izvrsnu opciju da uživaju u njemu odmori u Guadalajari.

PETAK

U Guadalajaru smo stigli malo kasno i otišli smo direktno u HOTEL LA ROTONDA, kako bismo istovarili prtljagu i odmorili se nekoliko minuta prije nego što smo izašli u prvu šetnju centrom grada.

Šta raditi za vikend u Guadalajari? Odmorivši se malo od putovanja i nakon osvježenja, otišli smo do PLAZA DE ARMAS, jednog od onih mjesta u Guadalajari morate posjetiti! Ovaj trg čuvaju sjedišta crkvenih i civilnih sila, a čija je glavna atrakcija jedinstveni kiosk u stilu secesije iz 19. stoljeća, vidimo da njegov strop, izrađen od finog drveta, podržava osam karijatida koje simuliraju glazbene instrumente . Grupa formira vrlo posebnu akustičnu kutiju koja se svakog vikenda nudi za koncerte sa duvačkim orkestrom, koje imamo priliku slušati.

Nakon što smo uživali u muzici i iz istog razloga, što smo više potaknuli apetit, odlazimo ravno u jedno od najtradicionalnijih mjesta s hranom gdje ići u Guadalajari: CENADURÍA LA CHATA. I ako se pitate šta jesti u GuadalajariKoji su tipični okusi koje biste trebali probati? Možete naručiti "jelo s Jalisca", koje donosi malo svega.

Već punog želuca odlučili smo lagano prošetati prema PLAZA DE LOS LAURELES, poznatom i kao Trg gradske vijećnice, u čijem središtu možemo vidjeti prekrasnu kružnu fontanu sa stubištem koja obilježava osnivanje grada, a koja je sagrađena između 1953. i 1956. Na mnogim ulicama postoje ostaci istorije Guadalajare.

Nakon naše prve šetnje odlučili smo ići spavati kako bismo se napunili, jer mjesta za vikend mnogo ih je i sutrašnja turneja očekuje nas budna. Ali za one koji vole ostati malo budniji, mogu odabrati bar ili diskoteku u kojima će se dobro zabaviti.

SUBOTA

Kao i uvijek u Vikend izleti, dan započinjemo rano kako bismo uživali u njemu u potpunosti. Ovom prilikom odlučili smo doručkovati u starom RESTORANU MI TIERRA koji je, prema znaku, osnovan 1857. godine, a vodi ga „Los Nicolases“. Hodajući prema njemu pronalazimo HRAM JESOVE MARÍE, baroknu građevinu u čijoj unutrašnjosti nam skreće pažnju broj cjevastih organa koje ima, uprkos ograničenom prostoru.

"Pun trbuh, sretno srce", kaže se i stigli smo do Avenide Juárez, jedne od glavnih avenija u povijesnom središtu Guadalajare, i upravo nasuprot mjesta na kojem se nalazimo možemo vidjeti JARDÍN DEL CARMEN s tipičnom fontanom u središtu i prekrasan šumovit prostor koji savršeno uokviruje SVETIŠTE NUESTRE SEÑORA DEL CARMEN, osnovano između 1687. i 1690. godine, a potpuno je preuređeno 1830. godine. Od svog izvornog ukrasa, sačuvan je štit karmelskog reda, zvijezda i skulpture proroka Ilije i Elizeja. Općenito možemo reći da je ovaj hram trezvene gradnje i da daje ime dotičnom vrtu. Definitivno drugo mjesto šta posjetiti u Guadalajari!

U jednoj od klupa čekamo da svoja vrata otvori EX CONVENTO DEL CARMEN, koji je bio jedan od najbogatijih u gradu i koji je bio gotovo u potpunosti uništen, a samo je mali dio klaustra i kapelice ostao stajati. Danas to djeluje kao muzejski prostor, a ovoga puta imamo priliku vidjeti djela umjetnika Leopolda Estrade i "El Uneliz", kako sebe naziva.

Krenuli smo prema istočnom dijelu centra; Iznenada nailazimo na pločnik i naslonjeni na zgradu s jedinstvenom bronzanom skulpturom koja odaje počast koju Telmex odaje Jorgeu Matuteu Remusu, inženjeru koji je bio općinski predsjednik grada i koji je izvršio prijenos povijesne zgrade u to je podržano.

Nastavljamo putem i u malom PLAZA UNIVERSIDAD-u nam skreće pažnju, zgrada koju su 1591. godine isusovci osnovali kao kolegij pod posvetom Santo Tomás de Aquino, a u kojoj su se 1792. godine u kapeli i samostanu nalazili Kraljevsko i Papinsko sveučilište u Guadalajari. Opštinska vlada je 1937. godine prodala samostan i trenutno je sačuvan samo hram s prekrasnim neoklasičnim trijemom koji je dodan početkom 19. vijeka i koji je danas sjedište IBEROAMERIČKE KNJIŽNICE UNIVERZITETA U GVADALAJARI „OCTAVIO PAZ“ .

Napokon smo stigli do PALACIO DE GOBIERNO, monumentalne Churrigueresque i neoklasične gradnje završene 1774. godine, a čija je unutrašnjost gotovo u potpunosti obnovljena zbog eksplozije koja se dogodila na tom mjestu 1859. Kasnije, 1937., José Clemente Orozco naslikao je izvanredan freska na zidovima glavnog stubišta, u kojoj se opaža bijesni Miguel Hidalgo, sa bakljom u ruci, okrenut prema „mračnim silama“, koje predstavljaju sveštenstvo i milicija.

Po odlasku odlučili smo posjetiti METROPOLITANSKU KATEDRALU, čija je gradnja započela 1558. godine, a posvećena 1616. godine. Dvije veličanstvene kule, simbol grada, sagrađene su u 19. stoljeću, dok su se originali srušili u potresu 1818. godine; kupola je morala biti obnovljena nakon još jednog potresa, ovog 1875. godine. Zgrada prikazuje mješavinu gotičkog, baroknog, maurskog i neoklasičnog stila, što joj možda daje posebnu gracioznost i ritam. Unutrašnjost je podijeljena na tri broda i 11 bočnih oltara; strop mu se oslanja na 30 stupova u dorskom stilu. Katedrala je arhitektonske ljepote koju vrijedi detaljno znati.

Sada idemo do OPĆINSKE PALAČE, građevine koja reproducira dvorišta, portale, stupove, toskansku i karakteristične kutke stare arhitekture grada, a unutar koje je sjedište općinske vlasti.

Kako naš želudac počinje zahtijevati hranu, a uz to želimo posjetiti jedan od poznatih trgovačkih centara u Guadalajari, uputili smo se do RESTORANA PARRILLA SUIZA, izvrsnog mjesta gdje možemo uživati ​​u ukusnom obroku. Za sada primjećujem narudžbu odreska tacos al mason koji će me zasigurno držati punog želuca do kasnih popodnevnih sati.

U blizini je čuveni PLAZA DEL SOL, gdje možemo zadovoljiti naš konzumerizam, ogroman je i možete pronaći bilo koji predmet koji želite: cipele, odjeću, dodatke, samoposluge, restorane, kafiće itd. Ovo je jedno od onih vikend mjesta koja lokalno stanovništvo često posjećuju.

Vrijeme je za povratak u središte grada, jer u Guadalajari imamo još mnogo toga za posjetiti. Prije nego što stignemo do povijesnog središta Guadalajare, zaustavljamo se kako bismo vidjeli veličanstveni EKPIATORIJSKI HRAM, čiji je prvi kamen postavljen 15. avgusta 1877. godine, a otvoren je za bogoslužje 6. januara 1931. Njegova fasada je u neogotičkom stilu kamenoloma. i podijeljena u tri dijela završena u vrhu. Njegova unutrašnjost podijeljena je u tri lađe sa stupovima spojenim bezbrojnim rebrima, a osvjetljavaju je prekrasni prozori ukrašeni raznobojnim vitražima, što daje posebnu atmosferu mjestu.

Odmah iza Hrama za ispijanje nalazi se STARI SVEUČILIŠNI REKTOR GVADALAJARA, građevina koja datira iz 1914. godine, a osnovana je kao sveučilišni rektorat 12. oktobra 1925. Zgrada ima oblik križa s slojevima i polukružnim lukovima . Njegov stil uokviren je francuskom renesansom, a na njegovoj prednjoj strani nalaze se razne metalne skulpture koje služe kao uvod u kolekcije kojima ćemo se diviti iznutra, budući da se danas u njemu nalazi MUZEJ UMJETNOSTI UNIVERZITETA U GVADALAJARI.

Vraćajući se na prvi gradski trg idemo do PLAZA DE LA LIBERACIÓN, koji je još jedan od trgova koji okružuju metropolitansku katedralu u obliku križa i koji je od svoje izgradnje 1952. godine poznat i kao „Plaza de dvije čaše “zbog dvije fontane s ovom figurom koje se nalaze na njegovom istočnom i zapadnom kraju. S ovog trga pruža vam se spektakularni pogled na POZORIŠTE DEGOLLADO, koje je svečano otvoreno 1856. godine operom Lucía de Lammermoor, u kojoj glumi glumica Guanajuato Ángela Peralta. Pozorište je izrazitog neoklasičnog stila i u njegovom svodu nalaze se freske Gerarda Suáreza koje dočaravaju odlomak iz Božanstvene komedije. Njegova originalna fasada preuređena je tako da je prekriva kamenolomom i na gornji pediment postavlja mramorni reljef, djelo umjetnika Benita Castañede.

Odmah iza pozorišta stoji FONTANA OSNIVAČA, koja ukazuje na tačno mesto na kojem je osnovan grad 1542. godine. U fontani se nalazi skulpturalni reljef u bronzi koji je izradio Rafael Zamarripa koji dočarava ceremoniju osnivanja na čelu Cristóbal de Oñate.

Dok šetamo PASEO DEGOLLADOM, koristimo priliku da potrošimo ono što nam je ostalo od novca ulaskom u jedan od mnogih draguljarskih centara koji se ovdje nalaze i posjetom portalima na kojima su smješteni hipijevski zanatlije. Među gomilom nam privlači pažnju „Ptica koja čita sreću“ i mi se okrećemo njemu kako bi nam svojom sposobnošću mogao reći kako ćemo se zaljubiti ili srećom; sigurno, ako vjerujemo u to.

Kako bismo se malo odmorili od užurbanog dana koji smo imali u prvoj polovici vikenda u Guadalajari, sjeli smo na jednu od klupa u hodalici, kušajući ukusan sladoled i slušajući jednu od melodija koje je nova pjevačka grupa protumačila pored Osnivačka fontana, dok promatramo kako se djeca zabavljaju prelazeći vode jedne od mnogih ovdje pronađenih fontana.

Kad prolazimo ispred pozorišta Degollado, na putu da odemo na večeru, ugodno smo iznenađeni kada vidimo kako se fasada ovog umjetničkog mjesta počinje "osvjetljavati bojama", jer je nedavno nabavljen set svjetala za postavljanje scene. zgrada. Tako vidimo da odjednom svijetli u zelenoj, plavoj, ružičastoj i, u jednom trenutku, u raznim bojama, dajući prekrasnu panoramu. (Upitajući sljedeći dan, obavijestili su nas da će od tog datuma svjetlosna predstava raditi svaki dan u pozorištu i u Institutu za kulturu Cabañas.)

Odlučili smo večerati u LA ANTIGUA RESTORANU koji se nalazi u gornjem dijelu jedne od zgrada koja okružuje Plaza Guadalajara, gotovo ispred katedrale. Tamo smo sjeli za jedan od stolova koji gledaju s balkona na spomenuti trg da bismo, uživajući u večeri, promatrali što se događa metrima ispod.

Nakon večere odlučili smo jednostavno promijeniti visinu i spustiti se do BAR LAS SOMBRILLAS, koji se nalazi praktično ispod La Antigve, na Plaza de los Laureles, kako bismo uživali u živoj muzičkoj emisiji koju nudi i uživali u kafi ili mikeladi.

Napokon smo odlučili otići na počinak, jer sutra moramo još puno toga znati i, nažalost, započeti povratak.

NEDELJA

Kako bismo u potpunosti uživali u malo vremena koje nam je preostalo za završetak razgledavanja svih turističkih mjesta u Guadalajari koja su na našem popisu, odlučili smo krenuti rano i ovaj put ćemo doručkovati na TRŽIŠTU LIBERTAD, poznatijem kao "Mercado de San Juan de Dios" jer ste bili u tom kvartu. Ovo se tržište smatra jednim od najvećih i najatraktivnijih u Meksičkoj Republici. Sastoji se od dvije etaže: u prizemlju možemo pronaći sve vrste pripremljene hrane (kamo idemo prvi, dok nas vodi glad); a na vrhu su tezge s odjećom, obućom, pločama, poklonima, igračkama, ukratko, na ovom tržištu možemo pronaći praktično sve što vam padne na pamet.

Na kraju doručka odlučili smo posjetiti HRAM SAN JUAN DE DIOSA, izgrađen tijekom 17. stoljeća u baroknom stilu, i čuvenu PLAZA DE LOS MARIACHIS, koja je uokvirena portalima u kojima postoji nekoliko restorana iz kojih slušaju brojne Marijači koji se ovdje susreću tokom dana, ali noću povećavaju aktivnost.

Nakon slušanja marijačija, otišli smo do HOSPICIO CABAÑAS, zgrade koju je krajem 18. stoljeća projektirao arhitekt Manuel Tolsá, a svečano je otvorena 1810. godine, a da nije dovršena, što se dogodilo do 1845. godine. Izgradnja je neoklasičnog stila s pedimentom trokutasti u trijemu i njegovu unutrašnjost podijeljen je brojnim i dugim hodnicima, više od 20 terasa i bezbroj soba. Od svog početka korišten je kao azil za djecu bez roditelja, a ime je zaslužan za njegovog glavnog promotora, biskupa Ruiza de Cabañas y Crespoa. Trenutno djeluje kao kulturni centar pod imenom INSTITUTO KULTURNE KABANE, a glavna atrakcija su slike koje je tamo naslikao José Clemente Orozco, ističući onu smještenu u kupoli ograde, u kojoj predstavlja muškarca u plamenu i koji Smatrano je umjetnikovim remek-djelom.

Na kraju naše posjete, šetali smo natrag dok nismo stigli do PRAVOSUDNE PALACE, koja je sagrađena 1588. godine u sklopu KONVENCIJE SANTA MARÍA DE GRACIA, čiju kapelu još uvijek možemo vidjeti pored palače.

Nastavljajući šetnju stižemo do REGIONALNOG MUZEJA GUADALAJARA koji se nalazi u staroj zgradi Sjemeništa San José koja datira s kraja 18. stoljeća. Stalne zbirke muzeja uključuju paleontološke i arheološke predmete, kao i slike Juana Corree, Cristóbala de Villalpanda i Joséa de Ibarre. Uz to, vrijedi se diviti njegovom središnjem dvorištu okruženom stupovima i polukružnim lukovima, kao i stubištu koje vodi na gornji kat.

Prilikom napuštanja jednog od klasičnih muzeja Guadalajare prelazimo ulicu da se divimo OKRUGLOM STOLU ILUSTRIRANIH MUŠKARACA, spomeniku podignutom 1952. godine, koji se sastoji od 17 kaneliranih stupova bez osnove i kapitela, a koji ograđuju ogradu na kružni način. U spomeniku se nalazi 98 urni sa ostacima nekih istorijskih ličnosti.

Skoro da počinjemo povratak i zaboravili smo nešto tipično i tradicionalno za Guadalajaru: šetnju kalandrijom. Tako smo odlučili poći do jedne tako da nas, na odmorniji način, odvedemo u obilazak stare Guadalajare. Tokom šetnje prolazimo pored HRAMA SAN FRANCISCO-a, s kraja sedamnaestog vijeka, koji ima prekrasan portal od tri tijela, a uz njegovu stranu vidimo KAPELU NUESTRA SEÑORA DE ARANZAZU, takođe iz sedamnaestog stoljeća, koja štiti neki zapaženi komadi religiozne umjetnosti, ističući neke jedinstvene barokne oltarne slike.

Nakon gotovo sat vremena stigli smo do mjesta gdje smo započeli obilazak, koji se, inače, nalazi nekoliko koraka od našeg hotela, pa smo odlučili pokupiti svoju prtljagu kako bismo započeli povratak, ali ne prije povratka u La Chatu kako bismo okusili Meksička hrana koja nam daje snagu za povratak u naš dom.

Za vrijeme ručka neko nas pita jesmo li već posjetili TIANGUIS DE ANTIGÜEDADES koji se nalazi na Plaza de la República, a budući da ga nismo znali, prije odlaska otišli smo tamo. U tianguisu nalazimo sve: od starog željeza i starog željeza do pravih kolekcionarskih predmeta. Da se ne bismo okretali uzalud, napravili smo Brownie kameru koja nam je trebala u kolekciji, a sada smo odlučili završiti vikend u Guadalajari, znajući da smo imali izvanredno iskustvo u "Biseru Zapada" . Za naše ugodno iskustvo preporučujemo izleti u Guadalajaru uskoro.

gdje ići vikendomgdje otići u gvadalaharatjednom u gvadalaharamjesta u gvadalaharamjesta za vikendturistička mjesta gvadalaharaperla de occidentešta jesti u gvadalaharašto raditi vikendom šta raditi vikendom u gvadalaharašto posjetiti u gvadalaharavaevaea u guadalajaravelue Guadalajaravelja Guadalajaravelja Guadalajaravela Guadalajaravelja Guadalastra guadalajara

Pin
Send

Video: University of Guadalajara: Jalisco from the Sky (Maj 2024).