Od San Luisa Potosija do Los Cabosa biciklom

Pin
Send

Pratite kroniku sjajne turneje po raznim državama biciklima!

SAN LUIS POTOSI

Prošli smo brda, ali pogriješili smo misleći da će iz ovog razloga ovaj dio biti puno lakši. Istina je da nema ravnih puteva; automobilom se put proteže do horizonta i čini se ravnim, ali biciklom shvatite da uvijek idete dolje ili gore; i 300 km ljuljački od San Luisa Potosija do Zacatecasa bili su među najtežim putovanjima. A sasvim je drugačije kada se penjete kao u planinama, uzimate ritam i znate da ćete ga proći, ali s malo zamaha i znojiti se uz uspon, i opet, i opet.

ZACATECAS

Ali nagrada je bila ogromna, jer u atmosferi ovog područja ima nešto neopisivo, a otvorenost krajolika poziva da se osjećate slobodno. I zalasci sunca! Ne kažem da zalasci sunca nisu lijepi na drugim mjestima, ali na ovom području oni postaju uzvišeni trenuci; Oni vas natjeraju da prestanete praviti šator ili hranu i prestanete se ispunjavati tom svjetlošću, zrakom, svom okolinom koja izgleda pozdravlja Boga i zahvaljuje na životu.

DURANGO

Umotani u ovaj krajolik, nastavljamo prema gradu Durango, kampujući kako bismo uživali u impozantnoj i mirnoj ljepoti Sierra de Órganos. Na periferiji grada, termometar je prvi put pao ispod nule (-5), stvarajući mraz na platnima šatora, tjerajući nas da isprobamo svoj prvi smrznuti doručak i pokazujući nam početak onoga što nas je čekalo u Chihuahua-i.

U Durangu smo promijenili rutu slijedeći jedini ispravan savjet o cestama koje smo dobili (neobično od talijanskog putnika, i umjesto da se popnemo između brda prema Hidalgo del Parral, krenuli smo prema Torreónu prilično ravnom cestom, s vjetrom u korist i usred prekrasnih krajolika, raj za bicikliste.

COAHUILA

Torreón nas je primio s hodočašćima za Djevicu iz Guadalupe i otvoreno srce porodice Samia, dijeleći s nama svoj dom i svoje živote na nekoliko dana, ojačavajući naše uvjerenje u dobrotu ljudi u Meksiku i ljepotu naše porodične tradicije. .

Iz Duranga su nas naše porodice izvijestile o vremenskim prilikama u Chihuahuai, i zabrinutim glasom rekle su nam o minus 10 stepeni u planinama, ili da je u Ciudad Juárezu pao snijeg. Pitali su se kako ćemo s hladnoćom, a istini za volju i mi. Hoće li odjeća koju ponesemo biti dovoljna? Kako pedalirate na manje od 5 stepeni? Što će se dogoditi ako u planinama padne snijeg?: Pitanja na koja nismo mogli odgovoriti.

A uz vrlo meksičko "pa da vidimo šta će izaći", mi i dalje pedaliramo. Udaljenost između gradova omogućila nam je čudo od kampiranja na sjeveru, među kaktusima, a sutradan je trnje napunjeno s više probušenih guma. Probudili smo se ispod nule, vrčevi s vodom napravili su led, ali dani su bili vedri i rano ujutro temperatura za pedaliranje je bila idealna. I upravo smo jednog od tih blistavih dana uspjeli premašiti 100 kilometara pređenih za jedan dan. Razlog za slavlje!

CHIHUAHUA

Plutali smo. Kada neko prati njegovo srce, sreća zrači i stvara se samopouzdanje, kao kod Done Dolores, koja je tražila dozvolu da nam dodirne noge, s nervoznim osmijehom na usnama i potičući djevojke u restoranu da učine isto: Morate to iskoristiti! ”, Rekao nam je dok smo se smijali i s tim osmijehom ušli u grad Chihuahua.

U želji da podijelimo svoje putovanje, prišli smo novinama gradova na našoj ruti, a članak u novinama Chihuahua privukao je pažnju ljudi. Na putu nas je dočekalo više ljudi, neki su čekali da prođemo kroz njihov grad, pa su nas čak i pitali za autograme.

Nismo znali gdje da uđemo u nju, čuli smo za zatvorene ceste zbog snijega i temperatura od minus 10. Mislili smo da ćemo ići na sjever i prijeći sa strane Agua Prieta, ali bilo je duže i bilo je puno snijega; kroz Nuevo Casas Grandes bilo je kraće, ali previše hodanja po padinama brda; Za Basaseačića temperature su bile minus 13 stepeni. Odlučili smo se vratiti na prvobitnu rutu i prijeći do Hermosilla kroz Basaseachic; U svakom slučaju, planirali smo se popeti na Creel i Bakreni kanjon.

"Gdje god su na Božić, tamo ih stižemo", rekla mi je moja rođakinja Marcela. Odlučili smo da će to biti Creel i on je tamo stigao s mojim nećakom Maurom i božićnom večerom u koferima: romeritos, bakalar, punč, čak i malo drvce sa svime i sferama! I napravili su naš kompletan Badnjak usred minus 13 stepeni i puna domaće topline.

Morali smo se oprostiti od te tople porodice i krenuti prema planinama; Dani su bili vedri i nije bilo najave da će padati snijeg, a mi smo to morali iskoristiti, pa smo krenuli prema gotovo 400 km planina potrebnih za dosezanje Hermosilla.

Umu je bila utjeha što ste stigli do sredine putovanja, ali da biste pedalirali, morate koristiti noge - ovo je bilo dobro hvatanje uma i tijela - i više nisu davale. Dani u planinama činili su se posljednjim na putovanju. Planine su se neprestano pojavljivale jedna za drugom. Jedino što se popravilo bila je temperatura, spustili smo se prema obali i činilo se da hladnoća ostaje u najvišem dijelu planina. Dolazili smo do dna stvari, stvarno potrošenih, kada smo pronašli nešto što nam je promijenilo raspoloženje. Rekao nam je za još jednog biciklista koji se vozio u planinama, iako u početku nismo znali kako nam može pomoći.

Visok i vitak, Tom je bio klasični kanadski avanturist koji nesvjesno hoda svijetom. Ali nije njegov pasoš promijenio našu situaciju. Tom je izgubio lijevu ruku prije godina.

Od nesreće nije otišao od kuće, ali došao je dan kada je odlučio voziti bicikl i voziti se cestama ovog kontinenta.

Dugo smo razgovarali; Dajemo mu malo vode i opraštamo se. Kad smo započeli, više nismo osjećali onu malu bol, koja se sada činila beznačajnom, i nismo osjećali umor. Nakon sastanka s Tomom prestali smo se žaliti.

SONORA

Dva dana kasnije pila je gotova. Nakon 12 dana prešli smo svaki metar od 600 km zapadne Sierra Madre. Ljudi su nas čuli kako vrištimo i nisu nas razumjeli, ali morali smo slaviti, iako nismo donosili novac.

Stigli smo u Hermosillo i prvo što smo učinili, nakon što smo posjetili banku, otišli smo kupiti sladoled - pojeli smo po četiri - prije nego što smo uopće razmišljali gdje ćemo spavati.

Intervjuirali su nas na lokalnom radiju, zabilježili u novinama i još jednom nas je obavila čarolija ljudi. Ljudi iz Sonore dali su nam svoja srca. U Caborci, Daniel Alcaráz i njegova porodica usvojili su nas izravno i podijelili svoj život s nama, čineći nas dijelom radosti rođenja jedne njihove unuke imenovanjem usvojenih ujaka novog člana porodice. Okruženi ovom bogatom ljudskom toplinom, odmorni i s punim srcem, ponovo smo krenuli na put.

Sjever države također ima svoje čari i ne govorim samo o ljepoti njegovih žena, već o čaroliji pustinje. Ovdje vrućina juga i sjevera zaljeva pronalazi logiku. Planiramo putovanje zimi preko pustinja, izbjegavajući vrućinu i zmije. Ali ni to neće biti besplatno, opet smo morali pritisnuti vjetar, koji u ovom trenutku jako puše.

Još jedan izazov na sjeveru su udaljenosti između grada i grada -150, 200 km-, jer osim pijeska i kaktusa malo je za jesti u slučaju nužde. Rješenje: učitajte više stvari. Hrana za šest dana i 46 litara vode, što zvuči lako, dok ne počnete povlačiti.

Oltarska pustinja postajala je vrlo duga, a voda, poput strpljenja, sve je manja. Bili su to teški dani, ali ohrabrila nas je ljepota krajolika, dina i zalaska sunca. Bili su to osamljene etape, fokusirani na nas četvero, ali da bi stigli do San Luis Río Colorada, kontakt s ljudima vratio se u grupi biciklista koji su se kamionima vraćali s natjecanja u Hermosillu. Osmijeh, rukovanje i ljubaznost Margarita Contrerasa koji nam je ponudio svoju kuću i košaricu hljeba kad smo stigli u Mexicali.

Prije nego što sam napustio Oltar, u svoj sam dnevnik napisao mnogo stvari o pustinji: „... ovdje postoji samo život, sve dok ga srce traži“; ... vjerujemo da je to prazno mjesto, ali u svojoj spokojnosti život svugdje vibrira ”.

U San Luis Río Colorado stigli smo umorni; Budući da nam je pustinja uzela puno energije, prešli smo grad tiho, gotovo tužni, tražeći mjesto za kampiranje.

BAJA KALIFORNIJE

Napuštajući San Luis Rio iz Kolorada, naišli smo na znak koji je najavljivao da smo već u Donjoj Kaliforniji. Trenutno, a da među nama nije bilo razuma, likovali smo, počeli smo pedalirati kao da je dan počeo i uzvicima smo proslavili da smo već prošli 121 od 14 država na našoj ruti.

Odlazak iz Mexicalija bio je vrlo jak, jer je ispred nas bila La Rumorosa. Otkako smo započeli putovanje, rekli su nam: "Da, ne, bolje prođite kroz San Felipe." Bio je div stvoren u našem umu i sad je došao dan da se suočimo s njim. Računali smo oko šest sati da se popnemo, pa smo krenuli rano. Tri sata i petnaest minuta kasnije bili smo na vrhu.

Sada je Donja Kalifornija sasvim niska. Savezna policija preporučila nam je da tu prenoćimo jer su vjetrovi Santa Ane jako puhali i bilo je opasno hodati autocestom. Sljedećeg jutra krenuli smo prema Tecateu, pronašavši nekoliko kamiona prevrnutih naletima vjetra od prethodnog popodneva.

Nismo imali kontrolu nad biciklima, gurnuti nečim nevidljivim, odjednom guranje s desne, ponekad s lijeve strane. U dva navrata izvučen sam s ceste, potpuno van kontrole.

Pored zaljubljenih sila prirode, imali smo ozbiljnih problema s ležajevima prikolica. Kad su stigli u Ensenadu, već su grmjeli poput kikirikija. Nije nam bio potreban dio. Radilo se o improvizaciji - kao i o svemu ostalom na ovom putovanju - pa smo koristili ležajeve druge veličine, okretali smo osovine i pritiskali ih, znajući da ćemo, ako nam to zakaže, doći tamo. Naša smirenost trajala je nekoliko dana, ali i ovdje su nas dočekali raširenih ruku. Porodica Medina Casas (Alexovi ujaci) podijelili su svoj dom i svoje oduševljenje s nama.

Ponekad smo se pitali da li smo učinili nešto da zaslužimo ono što smo dobili. Ljudi su se prema nama odnosili s tako posebnom naklonošću da mi je bilo teško da ih razumem. Dali su nam hranu. zanat, fotografije, pa čak i novac. "Ne govori mi ne, uzmi, dajem ti je srcem", rekao mi je čovjek koji nam je ponudio 400 pezosa; drugom prilikom mi je jedan dječak pružio svoj bejzbol: "Molim te, uzmi." Nisam ga želio ostaviti bez njegove lopte, plus nije bilo puno veze s njom na biciklu; ali važan je duh dijeljenja nečega, a lopta je na mom stolu, ovdje ispred mene, podsjećajući me na bogatstvo meksičkog srca.

Dobili smo i druge poklone, Kayla je stigla dok smo se odmarali u Buena Visti - gradu pored puta koji je izlazio iz Ensenade -, sada smo imali tri psa. Možda je imala dva mjeseca, rasa nije bila definirana, ali bila je toliko koketna, druželjubiva i inteligentna da nismo mogli odoljeti.

U posljednjem intervjuu koji su obavili s nama - na televiziji Ensenada - pitali su nas smatramo li poluotok najtežom fazom putovanja. Ja sam, a da to nisam znao, odgovorio ne i pogriješio sam. Mi patimo Baja. Sijera za sierrom, križni vjetrovi, velike udaljenosti između grada i grada i vrućina pustinje.

Imali smo sreće tijekom cijelog putovanja, jer nas je većina ljudi poštovala na cesti (posebno vozače kamiona, iako možda mislite drugačije), ali svejedno smo je nekoliko puta vidjeli blizu. Svugdje ima nepažljivih ljudi, ali ovdje nas par puta gotovo poravnaju. Srećom, putovanje smo završili bez neuspjeha ili nezgoda za žaljenjem. Ali bilo bi sjajno natjerati ljude da shvate da 15 sekundi vašeg vremena nije dovoljno važno da rizikujete nečiji život (i njihove pse).

Na poluotoku je tranzit stranaca koji putuju biciklima jedinstven. Upoznali smo ljude iz Italije, Japana, Škotske, Njemačke, Švicarske i Sjedinjenih Država. Bili smo stranci, ali nešto nas je ujedinilo; Bez razloga se rodilo prijateljstvo, veza koju možete shvatiti samo kada putujete biciklom. Gledali su nas sa čuđenjem, puno za pse, puno za težinu koju smo povukli, ali više zbog toga što smo Meksikanci. Bili smo stranci u svojoj zemlji; prokomentirali su: "Meksikanci ne vole ovako putovati." Da, sviđa nam se, vidjeli smo duh u cijeloj zemlji, jednostavno ga nismo pustili na slobodu.

BAJA KALIFORNIJA JUG

Vrijeme je prolazilo i nastavili smo usred te zemlje. Računali smo da ćemo putovanje završiti za pet mjeseci i već je bilo sedmo. A nije da nije bilo dobrih stvari, jer ih je poluotok prepun: ulogorili smo se ispred zalaska sunca na Pacifiku, primili gostoprimstvo ljudi San Quintína i Guerrero Negroa, otišli smo vidjeti kitove u laguni Ojo de Liebre i Čudili smo se šumama lustera i dolini svijeća, ali naš umor više nije bio fizički, već emotivan, a pustoš poluotoka malo je pomogla.

Već smo prošli posljednji izazov, pustinju El Vizcaíno, a ponovni pogled na more vratio nam je malo duha koji nam je ostao negdje u pustinji.

Prošli smo kroz Santa Rosalía, Mulegé, nevjerovatni zaljev Concepción i Loreto, gdje smo se oprostili od mora da bismo krenuli prema Ciudad Constitución. Već se ovdje počela stvarati tiha euforija, osjećaj da smo je postigli i požurili smo marš prema La Pazu. Međutim, put nas neće pustiti da idemo tako lako.

Počeli smo imati mehaničkih problema, posebno s Alejandrovim biciklom, koji se upravo raspadao nakon 7000 km. To je uzrokovalo trvenje među nama, jer je bilo dana kada je trebalo ići kamionom do najbližeg grada da mu poprave bicikl. To bi moglo značiti da sam osam sati čekao usred pustinje. Mogao sam to podnijeti, ali kad je sutradan opet zagrmilo, eto, i učinio sam.

Bili smo sigurni da su, nakon sedam mjeseci zajedničkog života na putovanju, postojale dvije mogućnosti: ili smo se zadavili ili je prijateljstvo postalo jače. Srećom bila je druga, a kad je puklo nakon nekoliko minuta, na kraju smo se smijali i šalili. Mehanički problemi su otklonjeni i napustili smo La Paz.

Bilo nam je manje od nedjelje od cilja. U Todos Santosu smo se ponovo sreli s Petrom i Petrom, njemačkim parom koji su putovali sa svojim psom na ruskom motociklu iz Drugog svjetskog rata, a u atmosferi drugarstva koje se osjeća na cesti, pošli smo pronaći mjesto nasuprot do plaže gdje se kampira.

Iz naših bisaga došle su boca crnog vina i sira, od njihovih kolačića i bombona od guave i od svih njih isti duh podjele, privilegija koju smo imali prilikom upoznavanja naroda naše zemlje.

CILJ

Sutradan smo završili putovanje, ali nismo to učinili sami. Svi ljudi koji su dijelili naš san ušli su s nama u Cabo San Lucas; od onih koji su nam otvorili svoju kuću i učinili nas bezuvjetno dijelom njihove porodice, do onih koji su nam sa strane puta ili s prozora svog automobila osmjehom i valom dali podršku. Tog dana zapisala sam u svoj dnevnik: „Ljudi nas gledaju kako prolazimo. ..Djeca nas gledaju kao oni koji još uvijek vjeruju u pirate. Žene nas gledaju sa strahom, neke zato što smo stranci, druge sa zabrinutošću, kao što to čine samo one koje su bile majke; ali ne gledaju nas svi muškarci, mislim da su to oni koji se usude sanjati ”.

Jedna, dvije, jedna, dvije, jedna pedala iza druge. Da, to je bila stvarnost: Meksiko smo prešli biciklom.

Izvor: Nepoznati Meksiko br. 309 / novembar 2002

Pin
Send

Video: RUTA 65 DE TAMASOPO A LOS CABOS SAN LUCAS POR LA LIBRE AMERICAN TRUCK SIMULATOR CARRETERAS DE MX (Maj 2024).