Guadalajara - Puerto Vallarta: pravac Costa del Sol, Jalisco

Pin
Send

Uživajte u veličanstvenim i prelijepim plažama "Perla Tapatia": mjesta koja će, ako posvetimo malo više pažnje, učiniti vaše putovanje jedinstvenim iskustvom.

Kada putujemo od prelijepe "Perla Tapatije" do turističkog i rajskog Puerto Vallarte, vrlo intenzivno želimo odmah stići na svoje odredište kako bismo uživali u njegovim veličanstvenim i prelijepim plažama, zbog čega idemo najkraćom rutom i radimo što manje zaustavljanja. Na ovaj način putovanje možemo završiti za otprilike četiri ili pet sati, vozeći se velikom brzinom, premda nam to propušta bezbroj zanimljivih mjesta koja postoje na ovom putu, mjesta koja, ako im posudimo malo više pažnje, učinit će obilazak mnogo zabavnijim.

Naša avantura započinje kada napustimo grad Guadalajaru i prođemo federalnim autoputem 15, prolazeći pored gradova La Venta i La Cruz del Astillero, da bismo malo dalje naletjeli na El Arenal, gradić od 7.500 stanovnika pod nazivom „Un Pueblo de Amigos ”. Na prvom željezničkom prijelazu kroz koji prolazimo kad napuštamo El Arenal, zaustavljamo se jer se ovdje putniku nude tradicionalni „guajes“ (od Nahuatlhuaxin, generičko ime raznog voća koje se koristi za izradu plovila), u različitim veličinama i oblika, koji mogu poslužiti ili kao ukrasni elementi ili kao posude (menze, držači tortilja itd.). Na ovom istom mjestu možemo pronaći različite zanate rađene u opsidijanu i prodaju opala.

Otprilike 10 km ispred El Arenala prolazimo kroz grad Amatitán (što etimološki znači „mjesto u kojem obiluju amateri“), čija se populacija, od samo 6.777 stanovnika, ponosi svojom istorijom koja navodi da je ovdje bila i razrađena po prvi put poznata tekila, iako ova ideja nije u potpunosti dokazana.

Prateći našu rutu, sada dolazimo do onoga što se smatra "svjetskom prijestolnicom Tekile", upućujemo na grad Tequila, Jalisco, sa populacijom od 17 609 stanovnika, koju odlikuje ovo popularno piće i obilna prodajna mjesta u da ga možemo pronaći u raznim prezentacijama i brendovima. Nadalje, možemo reći da je od El Arenala do Magdalene (sljedećeg grada našeg puta) pejzaž obojen plavom bojom, jer je većina polja u blizini ceste zasađena čuvenom tekilom plavom agavom, hiljadama litara tekile u snaga, podesite!

Već dobro opskrbljeni sa nekoliko boca ovog pića (u gepeku automobila to nije naš želudac), nastavili smo put do Magdalene, Jalisco. Tijekom ovog dijela rute našu pažnju privlači svjetlina koju reflektiraju stijene koje okružuju cestu i koje nisu ništa drugo do opsidijan (vulkansko staklo, uglavnom crno), materijal koji čini ove stijenske formacije. Tako, razmišljajući o ovom prirodnom čudu, stižemo do grada Magdalene (oko 2 km prije nego što nađemo spoj s novom Maxipistom, kojom ćemo krenuti nakon što posjetimo ovaj slikoviti grad).

Magdalena je općina poznata po bogatim i prosperitetnim rudnicima poludragog kamenja (ističući proizvodnju opala, tirkiza i agata), pa je vrlo često u raznim prezentacijama pronaći velik broj trgovina koje nude ove dragulje. Pored kupovine opala (koji neki smatraju nesretnim), moramo posjetiti i Hram Gospoda čudesa koji ima lijepo prekrivenu kupolu žutim pločicama, kao i malu kapelu Purísima, hram osnovan u XVI stoljeću koji danas je napadnuta dosadnom uličnom trgovinom. Na glavnom trgu ističe se slikoviti kiosk s kojeg imate vrlo neobičan pogled na Hram Gospoda čudesa.

U ovom gradu postoji i ured Nacionalnog autohtonog instituta (INI), koji služi kao veza sa zajednicama Cora i Huicholas u surovom planinskom lancu Jalisco. Ako nakon obilaska grada osjetimo malo apetita, možemo uživati ​​u sočnoj zdravici, ali budite oprezni, to nisu normalne zdravice, jer mogu doseći i promjer do 25 cm, pa vrijedi dobro razmisliti prije nego što je naručio više od jedne „male“ magdalenske zdravice.

Nakon toga vraćamo se u Guadalajaru (samo dva km) kako bismo krenuli novom Maxipistom (Magdalena, Jalisco-Ixtlán del Río, dionica Nayarit), što je izvrsna opcija ako ne želimo proći vijugavom i opasnom cestom Plan de Barrancas . Ovaj Maxipista je u izvrsnom stanju i vrlo je siguran, jer se na svaka 3,5 km (približno) nalaze stanice za prvu pomoć s vodom i radio signalima da po potrebi zovu pomoć. Ova nova cesta završava (trenutno) na izlazu iz Ixtlán del Río, Nayarit (iako treba napomenuti da je ovo ušće pomalo opasno zbog vrlo strmih krivina i oskudnih natpisa). Prije kretanja putem br. 15 Pogodno je ući u Ixtlán del Río da biste vidjeli zanimljivu arheološku zonu i neka druga relevantna nalazišta u gradu.

Ova arheološka zona (poznata i kao „Los Toriles“) nalazi se 3 km istočno od Ixtlana del Ria, na desnoj obali autoputa. Sastoji se od nekoliko setova struktura, sve niske visine, ali vrlo neobičnog stila. Ova web stranica datirana je oko 900-1250. (Postklasični period). Glavno središte čini trg s oltarom i sa strane dvije zgrade pravokutnog oblika. Jedna od ovih zgrada ima put od kamenih ploča koji vodi do Kružne piramide, koja se (zbog svog oblika i završnih obloga) smatra jednom od najljepših građevina predhispanske arhitekture u zapadnom Meksiku.

Kroz cijelo nalazište možemo vidjeti raštrkane po zemlji nebrojene fragmente keramike i opsidijana, što nam daje predodžbu o kulturnom bogatstvu područja. Ukupno proširenje pret Hispanske okupacije iznosi 50 hektara, od kojih je samo osam ostalo zaštićeno ciklonskom mrežom, a čuva ih osoblje delinah. Kada posjetite ovo mjesto sjetite se da i ono pripada vama: nemojte ga uništavati!

Jednom kad smo se začudili veličini naših predaka, vraćamo se u Ixtlán da pogledamo hram Santiago Apóstol, u čijem se atriju nalazi kamenolom koji datira iz sedamnaestog stoljeća. Ovdje u Ixtlán del Río postoji mali aerodrom gdje se možemo ukrcati u avion koji će nas odvesti do zajednica Cora i Huicholas de la Sierra, posebno ako volimo snažne emocije.

Nekoliko kilometara ispred Ixtlana del Rija nalazi se gradić Mexpan, u kojem se proizvodi mnoštvo drvenog namještaja, kao i košare i neki drugi ručni radovi od štapa i dlana. Prolazeći pored Mexpana (12 km od Ixtlana), slijedeća stanica je Ahuacatlán, Nayarit, gdje je zgodno posjetiti hramove Nuestra Señora del Rosario i San Francisco, potonji uspostavljeni u 16. stoljeću i trenutno zatvoreni za bogoslužje. Ovdje vrijedi otići i do atraktivne željezničke stanice (Guadalajara-Nogales), koja kao da izranja iz vegetacije i neizbježno nas vraća u doba željezničkog procvata u našoj zemlji.

Nakon kratkog obilaska stanice, nastavili smo put još jednom da bismo se još jednom začudili zapanjujućem spektaklu vulkanskog materijala nataloženog s obje strane ceste. Sav ovaj materijal odgovara jednoj od posljednjih erupcija vulkana Ceboruco, smještenog jugozapadno od planinskog lanca San Pedro, i čija se posljednja erupcija dogodila 1879. godine (ako želite, možete posjetiti vrh vulkana, uzimajući zemljani put koji ide od grada Jala do najvišeg dijela konusa).

Nastavljajući putovanje stižemo u Santa Isabel, mali grad koji nam pored lijepih dijelova keramike nudi i izvrsni i osvježavajući sok od trske (vrlo hladan) koji će, ako ga pomiješamo s limunovim sokom, brzo utažiti žeđ. Na ovom istom mestu možemo kupiti svež pčelinji med, kao i rustikalne i tradicionalne molcajete za pripremu bogatog i začinjenog sosa.

Nakon što smo napunili baterije ovim hladnim napitkom, za kratko vrijeme stigli smo do Chapalille, a tada ćemo napustiti naš poznati savezni autoput br. 15 da uđemo na cestarinu koja odgovara autocesti 200, kojom ćemo proći kroz San Pedro Lagunillas, a kasnije i kroz Las Varas, odakle počinjemo promatrati karakterističnu vegetaciju tropskih područja.

Nekoliko kilometara od Las Varasa možete zaobilaznim putem voditi do Chacale (prekrasne plaže sa sitnim pijeskom) ili nastaviti do Peñita de Jaltemba da biste se zaustavili da biste uživali u kriški svježeg voća ili kupili jednu ili više vreća isti, sve po vrlo jeftinim cijenama. Odmah moramo ući u Rincón de Guayabitos, mirnu plažu sa svim turističkim uslugama gdje možemo sjesti na obalu mora i uživati ​​u prekrasnoj predstavi, popraćenoj ukusnim "ludim kokosom".

Gotovo na kraju našeg putovanja, prošli smo pored nebrojenih mjesta koja imaju prekrasne plaže sa sitnim pijeskom, poput Lo de Barco, Punta Sayulita i Bucerías da bismo konačno prešli most preko rijeke Ameca, što neki smatraju " najduža na svijetu ”, jer kako dijeli države Nayarit i Jalisco, zbog promjene vremena, prelazak traje (hipotetski) sat vremena.

Tako smo konačno stigli do bajkovitog i vrlo krcatog Puerto Vallarte, gdje ćemo se odmoriti od našeg užurbanog putovanja sjedeći na jednoj od klupa tradicionalne šetnice, promatrajući veličanstveni zalazak sunca.

Kao što smo mogli shvatiti, put od Guadalajare do Puerto Vallarte nudi nam mnoštvo ugodnih iznenađenja koja će sigurno učiniti naše sljedeće putovanje ovom lukom ugodnijim i nesumnjivo će povećati količinu uspomena koje ćemo ponijeti. u naš dom. Sretan put!

Izvor: Nepoznati Meksiko br. 231 / maj 1996

Pin
Send

Video: Guadalajara, Tequila, Nayarit, Puerto Vallarta - Epic Ride 2018 - S04E19 - Good Motorcycle Morning (Septembar 2024).