Vikend u Puerto Morelosu, Quintana Roo

Pin
Send

Svaki put kad pomislim da se ugađam, plaža mi padne na pamet. Zar to ne zvuči divno? Tako je i bilo.

Kažu da oni koji ne poznaju svijet ne cijene vlastitu zemlju. To je vrlo tačno. Nakon što sam sve svoje milje proveo u inostranstvu, osvrćem se unazad i vidim samo da nema dva poput Meksika. Ali ističemo se po nečemu posebnom ... plažama. Jedna od najljepših je nesumnjivo Rivijera Maja, obalni pojas dug više od 140 kilometara, smješten na istočnoj obali Quintana Roo-a. Kreće se od osamljenih plaža do modernih arhitektonskih kompleksa koji uključuju hotele, marine, sportske objekte i restorane. Tako da postoji mnogo toga što možete izabrati: Puerto Morelos, Playa del Carmen, Puerto Aventuras, Akumal, Tulum, Felipe Carrillo Puerto, Boca Paila i Punta Allen. Odabrao sam Puerto Morelos jer su mi rekli da postoji hotel sa vlastitom marinom, u kojem ću imati sve za vikend. Tako da više nisam čekao.

PETAK
10.00 sati
Stigao sam na međunarodni aerodrom u Cancunu, uzeo shuttle i za 20 minuta bio sam u Puerto Morelosu, u hotelu Marina El Cid. Nisam mislio da je tako blizu! Ubrzo sam bila u hladnoj sobi s all-inclusive narukvicom. To je bilo više od registracije, dobrodošlice. U kolicima za golf odvezen sam u svoju sobu i tamo je započeo moj dugo sanjani vikend.

12.00 sati
Nakon tuširanja uživao sam u prekrasnom pogledu s terase svoje sobe, gdje je bilo svježeg voća i boce vina. Kasnije sam shvatio da na stolu imam dva menija kako bih noć učinio ugodnijom, jedan za aromaterapiju, a drugi za jastuke. Kakva poslastica! Odabrala sam onu ​​koja se zove Osvježavajuća, s mirisom kreča, a obećavala mi je da će mi dati energiju i poboljšati smisao za humor ... Uvjeravam vas da se to samo promijenilo. Odlučila sam se za aromatični jastuk sa esencijom kamilice.

14.00 sati
Izašao sam uživati ​​na plaži, ali prije nego što sam otišao u marinu da rezerviram svoje mjesto na turneji katamaranom, nisam ga želio propustiti ni za što. Preporučljivo je to učiniti po dolasku, jer je to samo jedan izlet dnevno. Tada sam šetao plažom, nema boljeg okruženja! Djeca koja se igraju s daskom u moru, multinacionalni timovi koji igraju odbojku na pijesku, a treći se polako ljuljaju u svojim visećim mrežama uživajući u spektakularnom plavetnilu mora. Odlučio sam da se pridružim sportistima kako bih me ogladnio, ali ne prije nego što sam sebi pružio koktel.

16.00 sati
Bazen je zaista velik, tako da mjesto uvijek možete pronaći na ležaljkama, bilo u zajedničkom krilu ili u mirnom dijelu, gdje djeca ne smiju. Tu su jacuzzi i kreveti s velovima kako bi vrijeme učinili još ugodnijim. Tamo sam parkirao neko vrijeme da opustim mišiće nakon igara na plaži. Uređeni su i masažni kreveti u El Cocay Spa Maya. Činilo se da su me zvali glasno i još više nakon što su pogledali njihov meni za masažu, jer se sve tretira u skladu s tradicijom i tretmanima koje su koristili naši preci Maja. Ali bolje da ugovorim sastanak za sljedeći dan u palapi na moru i otišao sam da se spremim za jelo.

18:30 sati
Odlučio sam pričekati ovaj put da pojedem jer otvaraju švedski stol u jednom od tri hotelska restorana, u Hacienda Arrecife. Stvarno sam žudio za tim jer je meni 100% meksički i oni imaju više od 50 tekila. Nalazi se pored bazena i ima vrlo lijepu atmosferu.

20:00 sati
Napustio sam hotel da posjetim Puerto Morelos. To je malo ribarsko mjesto sa toplim ljudima. Slikari, pisci, zanatlije i ljudi iz cijelog svijeta odlučili su se skrasiti i uživati ​​u ovom prelijepom mjestu. Ikona luke je nagnuti svjetionik koji ostaje u znak sjećanja na jedan od uragana koji su pogodili njegove plaže, ali duh njegovih stanovnika uvijek stoji i to je najvažnija stvar. U šetnji sam shvatio da postoji mnogo pansiona, etažnih zgrada i hotela za sve proračune. Nema banaka, ali postoje bankomati i mjenjačnica. Krstarenje trajektom Yucatán Express koje stiže u Tampu na Floridi polazi odavde (prvo provjerite vremenske prilike jer je ova usluga obustavljena za vrijeme uragana). Domaća kuhinja je, kako su mi rekli, vrlo dobra, s jukatekanskim i međunarodnim specijalitetima. Ako grad posjetite danju, preporučujemo farmu krokodila Crococun, botanički vrt YaaxChe i morski prirodni park Arrecifes de Puerto Morelos.

21:30 sati
Istina, iluzija povratka u moju mirisnu sobu natjerala me da ubrzam korak. Otvaranje vrata bilo je senzorno iskustvo, zaista ga preporučujem. Da upotpunim savršen trenutak: čaša vina i malo jagoda umočenih u čokoladu koje su ostavili kao iznenađenje.

SUBOTA
7:30
Probudio sam se i doručkovao kako bih izbjegao probleme na moru (dobra poanta za one poput mene koji su skloni morskoj bolesti). Predvečer možete staviti na kvaku ono što želite za doručak u posebnom formatu koji vam daje vremenske mogućnosti da to odnesete u svoju sobu.

9:00
U to je vrijeme već bio u mornarici. Pristanište je ljepota. Predstavljen sam kapetanu i odveo nas je do katamarana. Nikad nisam bio na jednom. To je vrlo estetski brod koji se sastoji od dva trupa spojena okvirom i pokretana jedrom, za razliku od ostalih vrsta katamarana koji to rade motorom. Mislio sam da je to moderan dizajn, ali otkrio sam da je to vrlo stari izum (5. vijek nove ere) kompanije Paravas, ribarske zajednice na južnoj obali Tamilnadua u Indiji. Jedriti u njemu bilo je ukusno iskustvo, možete se sunčati dok uživate u moru. Posada je bila vrlo ljubazna, a vožnja uključuje vodu, pivo, bezalkoholna pića i međuobrok. Odredište je jedna od najljepših plaža na svijetu: bijela Maroma. Kako se katamaran ne može približiti obali, plan je doći do njega kajakom, što je jako zabavno. Jednom kad se nađete na pustoj plaži, preostaje sunčanje, uživanje u okolini i igri bluesa koje more daje, kao nigdje drugdje na svijetu.

13:00 sati
Povratak u marinu bio je miran i uz vjetar u našu korist. Po dolasku u urede rekli su nam da će sutradan biti obilazak ronjenja na grebenima. Bila je to prilika za kupanje u drugom po veličini koraljnom grebenu na svijetu! Kako to propustiti? Tako sam se prijavio bez razmišljanja. Nakon tuširanja otišao sam ravno do bazena kako bih nastavio proces sunčanja i osvježio se u njihovom mokrom baru.

17:00
U to sam vrijeme bio zakazan za tradicionalnu masažu Maja, a već me je u palapi nad morem čekao terapeut. Odabrala sam Ook T’óon koji je jedan za umorna stopala i noge. Reljef je bio gotovo čaroban. Preporučuje. Nakon 45 minuta, završio sam se ugađajući se u jacuzziju u mirnoj zoni.

20:00 sati
Nakon tuširanja uspio sam večerati u hotelskom gurmanskom restoranu Alcazar. Inače, potrebno je izvršiti prethodnu rezervaciju. Uz suvremenu atmosferu i prigušenu rasvjetu, uživao sam u njihovom jelovniku punom fuzija koje sam volio. Takođe uključuje širok izbor uvoznih vina.

NEDELJA
9:00
Probudio sam se potpuno odmoran, osjećajući visoku energiju za ronjenje. Ušli smo na brod i za 15 minuta obukli smo jakne za skakanje. Podvodni show je nevjerojatan, kao da ste u drugom svijetu. Vodič nas je natjerao da vidimo svaki detalj i pomogao nam je da otkrijemo mnoga čudna bića. Popularno se ovi grebeni Quintana Roo smatraju koralnim grebenima, ali stručnjaci kažu da su strogo govoreći oni graničnog tipa, budući da su na obali, a ne desetinama kilometara od nje, poput onih Velikog koraljnog grebena Australije. Ova razlika čini naš granični koraljni greben najdužim i najdelikatnijim na svijetu.

12.30 sati
Otišao sam na aerodrom, nazad u veliki grad, u nadi da ću se vrlo brzo vratiti. Mnogi misle da su meksički Karibi već ekskluzivni za strance, zbog visokih cijena kojima se rukuje, ali postoji mnogo načina da se priđe tim bijelim plažama, one su naše i moramo ih živjeti. Puerto Morelos je još jedan ulaz ...

Pin
Send

Video: Cancún - Puerto Morelos - Quintana Roo - México - Cenotes Kin-Ha. Viajes y Vidas (Maj 2024).