Vikend u gradu Chihuahua

Pin
Send

Dinamičan i moderan, glavni grad Chihuahua nudi brojne mogućnosti za uživanje ovog vikenda. Svidjet će vam se!

Grad rođen 1709. godine s imenom Vila u San Franciscu de Cuéllar, u čast reda prvog redovnika koji je došao u ove zemlje i nazvan po španskom Antoniju Dezi y Ulloi, guverneru koji je odabrao ovo mjesto za osnivanje grada, zbog blizine rijeka Čuviskar i Sakramento, Chihuahua to je fantastičan grad. Pozivamo vas da se upoznate za vikend:

PETAK

Stigli smo na aerodrom u gradu u kojem su nas čekali prijatelji, a zatim otišli do HOTEL PALACIO DEL SOL, koji se nalazi u centru grada, nekoliko blokova od Katedrale.

Iako umorni od putovanja, nismo željeli odsjesti u hotelu i radije smo se provozali gradom. Prvo što smo željeli vidjeti je CHIHUAHUA VRATA, amblematična skulptura grada i u kojoj je kipar Sebastian predstavljao je predšpansko stubište i kolonijalni luk.

SUBOTA

Nakon dobrog doručka krenuli smo u šetnju. Prva tačka koju smo posjetili je METROPOLITANSKA KATEDRALA, što je za mnoge najbolji primjer barokne umjetnosti na sjeveru Meksika. Njegova gradnja kamenolomom započela je 1725. godine, godine u kojoj je položen prvi kamen. Prekrasne kule visoke 40 metara izrađene u toskanskom stilu ističu se na glavnom portalu. Unutra, u niši u obliku krsta, štovana slika Krist iz Mapimíja, koji je bio u prvom hramu u gradu. U staroj sakristiji kapele Rosario, s jedne strane katedrale, nalazi se MUZEJ SVETE UMJETNOSTI, prekrasna soba u kojoj se nalazi bogat uzorak kolonijalnog slikarstva i predmeti religiozne upotrebe iz različitih hramova u gradu.

Dok šetate kroz svoj GLAVNOM TRGU, prvo što čovjek vidi je kip Antonio de Deza i Ulloa, osnivač grada. U središtu se nalazi kiosk s bronzanim kipovima, a sa bočnih strana trga, ispod ostalih manjih kioska, nalaze se brusilice za cipele ili "bolero", s još jednim prodavačem epsilova i balona.

Samo prelaskom pločnika s Plaza de Armas doći ćemo ispred ulice GRADSKA VJEČNICA, čija je izgradnja započela 1720. godine u kojoj se nalazi gradska vijećnica San Felipe el Real de Chihuahua. 1865. godine dio zgrade prodat je za pokrivanje troškova predsjednika Juáreza; Ti prostori vraćeni su Chihuahuama 1988. godine.

Nakon što smo vidjeli ovu javnu zgradu koja bi mogla biti muzej, počeli smo hodati ulicom Libertad, gdje se nalaze trgovine i trgovine svih vrsta, ali najosobnije u tome je što se tamo okupljaju ljudi različitih rasa. socijalni slojevi ljudi koji naseljavaju ove zemlje, kao što su Tarahumara, Mennonites i Chihuahuas mestizos Španjolaca.

Stigli smo u VLADINA PALAČA, bez sumnje najbolja zgrada napravljena u Chihuahua u 19. stoljeću. S jedne strane terase kabina zvana OLTAR ZEMLJI u spomen na tačno mjesto na kojem je 30. jula 1811. godine ubijen Don Miguel Hidalgo. U prizemlju su freske koje je izradio Aarón Piña Mora, a koje rezimiraju istoriju države, od 16. stoljeća do Revolucije.

Preko puta ga srećemo SAVEZNA PALAČA, neoklasičnog stila i u kojem se nalaze uredi pošte i telegrafa. U podrumu se nalazi HIDALGO CALABOZO, gdje je na jednom od njegovih zidova svećenik Miguel Hidalgo ugljenom napisao nekoliko stihova da izrazi zahvalnost jednom od svojih tamničara: „Ortega, tvoje fino vaspitanje / tvoja ljubazna priroda i stil / uvijek će te učiniti prihvatljivim / čak i s hodočasnicima ./ Ima božansku zaštitu / milost koju ste iskazali / sa siromašnom bespomoćnicom / koja će sutra umrijeti / i ne može se vratiti / nijednom primljenom uslugom. Pisma koja pokazuju ljudsku kvalitetu ovog zatvorenika koji je trebao biti streljan sutradan.

U to vrijeme glad je već bjesnila, pa smo otišli uživati ​​u tipičnoj gastronomiji, jedući malo buritosa u pratnji soda. Ja sam, istina, zaljubljen sam u njih, oni su jako dobri.

Zatim smo s galopirajućom energijom otišli do UNIVERZITETSKI KULTURNI CENTAR QUINTA GAMEROS. Ovu spektakularnu neoklasičnu kuću s renesansnim detaljima naredio je sagraditi Manuel Gameros, koji je nikada nije naseljavao zbog Revolucije. Namještaj je u stilu secesije, a sve skupa čini vilu zaista lijepom i razmetljivom.

Stigli smo po lijepom vremenu u posjet MUZEJ REPUBLIČKE ODANOSTI. U ovoj kući Benito Juárez osnovao je svoj dom i sjedište savezne vlade. Izloženi su istorijski predmeti i dokumenti, kao i replika kočije koju je Juarez koristio na svom hodočašću na sjeveru zemlje.

Iznenađenje večere s izvrsnim hamburgerom veličine Chihuahuana, velikim! I vrlo ukusnim, još nas je čekalo. Upoznali smo i sotol, 100% destilirano piće od agave iz pustinje Chihuahuan.

Nakon što smo se oporavili, uživali smo u mirnoj večeri sjedeći na jednoj od klupa na trgu katedrale, pijuckajući gazirane piće i razgovarajući o tome kako nam je bio prvi dan. Nakon nekog vremena oprostili smo se i otišli sretno odmoriti kako bismo bili spremni za naš drugi dan u Chihuahua-i.

NEDELJA

Nađemo se s prijateljima, koji nisu loši u vođenju, kako bismo doručkovali u jednom od brojnih restorana u ulici Libertad.

Krećemo prema POVIJESNI MUZEJ MEKSIKANSKE REVOLUCIJE, smješten u kući u kojoj je živjela Francisco Villa. Njegova kolekcija sastoji se od oružja, fotografija, predmeta i dokumenata povezanih s revolucionarnim pokretom.

Posjetili smo EL PALOMAR CENTRALNI PARK, područje zelenih površina odakle se grad može vidjeti u svoj svojoj raskoši, pored nekoliko gigantskih bronzanih skulptura tri goluba, djelo Chihuahuan umjetnika Fermina Gutiérreza. Upravo je tu STATUS ANTHONYA QUINNA, međunarodno poznati glumac iz grada Chihuahua, kao i VIJENAC, takođe umjetnik Sebastián.

Upoznali smo novo i moderno AUTONOMNO SVEUČILIŠTE U CHIHUAHUI, sa kojeg se pruža panoramski pogled na neizmjernu i lijepu skulpturu SUN GATE, izradio, ko još?: Sebastián, umjetnik iz Chihuahua.

Budući da smo bili tako sjeverno od grada, otišli smo posjetiti još jednu urbanu skulpturu, naravno, Sebastiana: DRVO ŽIVOTA, monumentalni rad visine 30 metara.

Napravili smo zaustavljanje da pojedemo ukusne tacose izvrsnog mesa, ostavljajući sjevernu stoku na dobrom mjestu kao i uvijek.

Nastavljamo s obilaskom grada posjećujući druge skulpture poput SPOMENIK SJEVERNOJ DIVIZIJI, Ignacio Asúnsolo; to od FELIPE ANGELES, Carlos Espino i DIANA HUNTERRicardo Ponzaneli, inspirisan onim pronađenim u Mexico Cityju.

Nedjeljnu turneju završili smo sjedeći na jednoj od klupa na prekrasnom i šarmantnom trgu katedrale, uživajući u popodnevnim satima i bogatom nedjeljnom okusu koji ovaj grad, prepun toplih i gostoljubivih ljudi, daje.

Mnogo je želja za povratkom u ovaj grad kako bismo nastavili znati sve atrakcije koje smo propustili posjetiti ovog vikenda. I uživajte u svim divnim stvarima koje nam nudi ovaj grad Chihuahua, u kojem je sve veliko!

Znate li Chihuahuu? Recite nam nešto o svom iskustvu ... Komentirajte ovu bilješku!

Pin
Send

Video: Chihuahua Ciudad - Mexico Chihuahua Capital City - Mexico (Maj 2024).