Vikend u Holboxu ... za kupanje s kitovom ajkulom

Pin
Send

Pridružite nam se na poluostrvu Jukatan i otkrijte pod vodama Karipskog mora, spektakularnu siluetu ove najveće ribe na svijetu, u prirodnom fenomenu koji se svake godine tokom ljeta odvija na meksičkom jugoistoku.

Maria de Lourdes Alonso

Naš sastanak je bio na pomolu u 7.30 sati. Prohladno jutro i prekrasni krajolik izlaska sunca probudili su nas u izvrsnom raspoloženju. Ovako se ukrcavamo na brod Rt Catoche. Tokom putovanja prisustvo dupini, koji razigrano vole pratiti brodove. Takođe je moguće, ovisno o dobu godine, da se podudara sa đavolje pokrivač (Manta birostris), što je spektakularno. Njihove dimenzije, ponašanje i plivanje dodaju plus putovanju, posebno ako imate dovoljno sreće da vidite kako skaču unazad.

Već se približava području kitova ajkulaVodič nam je dao odgovarajuće specifikacije, jer na sreću vlasti reguliraju plivanje s ovom ogromnom ribom radi njezine dobrobiti.

Svi smo čekali. Za kratko vrijeme, u ukupnom spokojstvu ovog područja, u daljini se moglo vidjeti pokretnu leđnu peraju. Jednom locirani i svi sa opremom za ronjenje s maskom, izmjenjivali smo se dva po dva. Iz poštovanja držimo određenu distancu kako im ne bismo stvarali neugodnosti. Bilo je fascinantno plivanje pored najveće ribe na svijetu. Njegova uska usta protežu se punom širinom spljoštene glave; oči su im male, smještene sa strane usta; škržni otvori su dugi i protežu se preko prsnih peraja; Njegova moćna repna peraja je polukružna. Može doseći dužinu do 18 metara.

Kad je iskustvo završilo, više ih je zaspalo na povratku, možda od napetosti i uzbuđenja.

Večerali smo i dogovarali se s tim ko nam je bio vodič, da bismo mogli putovati kajak the mangrove sutradan.

Maria de Lourdes Alonso

Zora je bila najuočljivija po mirisu kafe. U malim kabinama u kojima smo odsjeli, uključio je doručak, a sam povjetarac pogodovao je svojoj aromi da uđe kroz prozore naše sobe. Svježa kafa, malo voća i nekoliko komada tosta s džemom. Preko dana uživamo na plaži i moru.

U 16:00 sati sastajemo se s Andrésom, koji ide na izlete kroz mangrove u kajak. Tako nam se približio početku mangrove, gdje ćemo biti sakupljeni satima kasnije. Ova tura je vrlo zanimljiva, s obzirom na bujnost faune koja je tamo smještena. Uobičajeno je da se među ostalim vrstama nađu bijeli ibis, ptice fregate, bijele čaplje, dvostruki grebeni kormorani, bijeli pelikani, crvene čaplje, ružičaste žlice, čaplje, sivi pelikani i ružičasti flamingosi. Kad se vratimo, spremili smo se za večeru. Umoran od veslanja, nije se moglo ništa drugo raditi, samo ponovo pričekajte izlazak sunca.

Nakon doručka dogovorili smo se da ćemo prošetati. Već popodne, kad vrućina padne, mogli bismo jahati konja pored plaže i ponovo ugledajte zalazak sunca. Nismo išli spavati, a da se prethodno nismo dogovorili s taksistom da osiguramo naš prijevoz do pristaništa vrlo rano. Naš trajekt je krenuo u 7:00 ujutro. Po dolasku u Chiquilá kupili smo karte za Cancun. Shvatili smo da vozači tamo koriste priliku da doručkuju, pa je to pokazatelj da su tamo izvrsno jeli, to uvijek znaju. Tako smo se oprostili s najboljim psom i rajom, s ribanim kupusom i vrlo ljutim crvenim umakom.

SAVJETI

Medicinske usluge
In Holbox Mogu se dobiti samo osnovne usluge, jer ima samo jedan dom zdravlja. Za komplikovane bolesti ili nesreće moraju se prebaciti u Cancun. Međutim, postoji nekoliko malih ljekarni u kojima možete dobiti osnove.

Telefonija i komunikacija
U gradu postoje javni telefoni i tri Internet kafića (Tony, dva bloka od glavnog trga).

Banke
Bancomer bankomat već postoji u Casa Ejidal.

Šta ponijeti
Krema za sunčanje i puno spreja protiv buba.

Pin
Send

Video: Kita-kitica, pika-pikica. (Maj 2024).