Vikend u Santiago de Querétaro

Pin
Send

Obilazak ulicama njegovog povijesnog centra, koji je UNESCO prepoznao kao svjetsku baštinu, omogućit će vam da se divite veličanstvenoj arhitekturi njegovih kolonijalnih zgrada, kao i da uživate u izvrsnoj kuhinji Queretara.

Vrata prema sjeveru i raskrsnice, tradicionalnog karaktera, gotovo stoički, ali s urođenim protagonizmom, s baroknom dušom, neoklasičnim licem, eklektičnim srcem i sjećanjima na Mudejar, Santiago de Querétaro, glavni grad istoimene države i kulturna baština čovječanstva sa žarom svoju nesalomljivu prošlost, novošpansko nasljeđe i meksički ponos. Njegova centralna lokacija i izvrsne komunikacijske rute olakšavaju posjet vikendom.

PETAK

Napuštajući Mexico City Panameričkom magistralom, za nešto više od dva sata imamo u vidu ogroman KATAK KAKVISTA CONQUISTADOR CONÍN, Fernando de Tapia, koji nas dočekuje u „sjajnoj igri s loptom“ ili „mjestu kamenja“ ”. Mislimo, naravno, na grad Santiago de Querétaro.

Okerovo večernje svjetlo osvjetljava kule i kupole povijesne jezgre, pa ulazimo u uske ulice ružičastog kamenoloma u potrazi za smještajem. Iako grad ima velik broj hotela za sve ukuse i proračune, odlučili smo se za MESÓN DE SANTA ROSA, smješten u staroj građevini koja izvana izgleda kao „Spaljeni portal“, poznat kao takav jer se zapalio 1864. godine. .

Da malo protegnemo noge i počnemo buncati o prekrasnom ružičastom kamenolomu i mješavini baroka i neoklasičnog Queretanosa, prelazimo ulicu i nalazimo se u PLAZA DE ARMAS, čija je središnja točka FUENTE DEL MARQUÉS, koju neki nazivaju i „Fontana pasa“, dok četiri psa gađaju mlaz vode kroz njuške, svaki sa svoje strane. Oko trga nalazimo zgrade poput PALACIO DE GOBIERNO, koji je bio dom gospođe Josefe Ortiz de Domínguez, Corregidore, i odakle je dato obavještenje da je otkrivena pobunjenička zavjera, te CASA DE ECALA koja nas iznenađuje svojim Barokna fasada i njeni balkoni sa ogradama od kovanog gvožđa. Atmosfera je u petak navečer bujna i nerijetko se može vidjeti trio koji oduševljava romantične prolaznike ili trubadur koji pjeva grupi dječaka.

Oko trga se nalazi nekoliko restorana na otvorenom u kojima se kolonijalni okus miješa sa aromama meksičke hrane, sireva i vina, praćenih brujanjem gitare koja se čuje u nekom uglu. Dakle, spremamo se za večeru, počevši od nekih tradicionalnih gorditas de mrvica. Uživali smo u dobroj čaši crnog vina pod PORTAL DE DOLORES uz flamenko muziku i „tablao“. Već je kasno, a mi se povlačimo da se odmorimo, jer sutra ima puno posla.

SUBOTA

Krenuli smo vrlo rano kako bismo iskoristili svježinu ujutro. Doručkujemo još jednom na trgu, gdje se opcije kreću od razvedenih jaja do komada mesa, prolaska kroz tipični pozol.

Nakon što se energije obnove, idemo ulicom Venustiano Carranza dok ne dođemo do PLAZA DE LOS FUNDADORES. Ako ste promatrač, primijetit ćete da smo se penjali. Nalazimo se na vrhu CERRO EL SANGREMAL-a, gdje povijest grada počinje, jer se, prema legendi, tu pojavio apostol Santiago s križem dok se vodila bitka između Chichimecas-a i Španjolaca, nakon čega je prvi su odustali od odbrane. Na ovom kvadratu su likovi četvorice osnivača. Konstrukcija koja je pred nama je HRAM I KONVENCIJA LA SANTA CRUZ, osnovana krajem 17. stoljeća i gdje je osnovan FIDE Propagandni koledž, prvi u Americi, odakle su došli fratri Junípero Serra i Antonio Margil de Jesús duhovno osvajanje sjevera. Može se posjetiti dio starog samostana, uključujući vrt s poznatim drvom križa, kuhinju, trpezariju i ćeliju koja je služila kao zatvor za Maksimilijana Habsburškog.

Napuštamo Santa Cruz i dolazimo do FUENTE DE NUESTRA SEÑORA DEL PILAR, gdje je ispričana priča o uvođenju vode u grad. Prolazimo kroz obodni zid samostana i dolazimo do PANTEÓN DE LOS QUERETANOS ILUSTRES, smještenog u dijelu vrta vjerske zgrade. Ovdje su ostaci koregidora Don Miguel Domínguez i Doña Josefa Ortiz de Domínguez, kao i pobunjenici Epigmenio González i Ignacio Pérez. Izvan panteona nalazi se vidikovac s kojeg imate privilegiran pogled na AQUEDUCT, ogromno hidraulično djelo koje je postalo ikona grada. Izvršio ga je don Juan Antonio de Urrutia y Arana, markiz iz Ville del Villar del Águila, između 1726. i 1735. godine, da bi doveo vodu u grad na zahtjev časnih sestara kapucina. Sastoji se od 74 luka duž 1.280 metara.

Silazimo od Sangremala ulicom Independencia, krećući se prema zapadu, a na broju 59 je MUZEJ CASA DE LA ZACATECANA, kuća iz 17. vijeka koja je svoje ime dobila po poznatoj legendi koja daje dušu ovim ulicama. Unutra uživamo u slikama, namještaju i kolekcijama nove španske umjetnosti. Nastavljamo put i stižemo na ugao avenije Corregidora. Nalazimo se u PORTALU ALLENDE i ispred nas, prelazeći aveniju, nalazi se PLAZA DE LA CONSTITUCIÓN, preuređena prije nekoliko godina.

Nastavljamo prema Corregidori i dolazimo do HRAMA I BIVŠE KONVENCIJE SAN FRANCISCO-a, osnovanog 1550. Hram ima neoklasična kamena vrata, gdje je glavni element reljef Santiaga Apóstola, zaštitnika grada. Unutra je njegov podcjenjeni stil u suprotnosti s prelijepim štandovima visokog hora i njegovom monumentalnom govornicom. U bivšem samostanu nalazi se REGIONALNI MUZEJ QUERÉTARO, neophodan za razumijevanje istorije države. Arheološke prostorije i indijska sela Querétaro daju nam viziju njegove tisućljetne tradicije, a u toj prostoriji upijamo evangelizacijski trud i učimo o historiji zgrade sjedišta muzeja.

Izašli smo s vijekovima i ništa bolje za probaviti istoriju od ZENEA GARDEN, koji se nalazi preko puta. Ime duguje guverneru Benitu Santosu Zenei, koji je zasadio neko drveće koje još uvijek zasjenjuje kiosk kamenoloma i željeznu fontanu iz 19. vijeka na vrhu božice Hebe. Uvijek zauzeti boleri, vječni čitatelji jutarnjih novina i djeca koja lepršaju oko balona, ​​postavili su centralni vrt. Hodali smo Avenidom Juárez i blok kasnije stigli smo do TEATRO DE LA REPÚBLICA, inaugurirane 1852. godine kao Teatro Iturbide. U unutrašnjosti francuskog stila još uvijek možemo čuti duhove Maximiliana i njegovog vojnog suda, divu Ángelu Peraltu i galamu poslanika koji su proglasili Ustav 1917.

Da bismo jeli bez gubitka okusa Queretara, skrenuli smo iza ugla i nastanili se u RESTORANU LA MARIPOSA, s velikom tradicijom i gdje se, po meni, jedu najbolje enhilade u Quereti i najukusniji sladoled od mantekada. Molimo da je ovaj ponese, jer je šetnja bolje uživati.

I tako, šetajući, nastavljamo prema zapadu, avenijom Hidalgo. Ne žureći, promatrali smo kolonijalne fasade s kraljevskim vratima načičkanim kovanom željeznom konstrukcijom, a mi smo stigli do ulice Vicente Guerrero i skrenuli lijevo; ispred nas je HRAM KAPUČINA i njegov samostan, u kojem se danas nalazi GRADSKI MUZEJ, sa stalnim postavkama i prostorima za umjetničko stvaralaštvo i širenje. Nastavljajući istom ulicom, stižemo do GUERRERO GARDEN, s ogromnim lovorikama koje gledaju na OPĆINSKU DVORU. Na uglu avenija Madero i Ocampo nalazi se KATEDRALA, HRAM SAN FELIPE NERI. Ovdje je don Miguel Hidalgo y Costilla proslavio misu posvećenja i blagoslova, budući da je bio svećenik Doloresa. Oratorij hrama pretvoren je u PALACIO CONÍN s vladinim uredima.

Na Maderu, prema istoku, nalazimo se u HRAMU SANTA CLARA, sagrađenom početkom 17. vijeka pod pokroviteljstvom don Diega de Tapije, sina Conina. Od samostana nije ostalo ništa, ali unutar hrama sačuvan je jedan od najvažnijih baroknih ukrasa u zemlji. Potrebno je sjesti kako biste se divili svakom detalju oltarnih slika, minberu, visokom i niskom koru. Na VRTU DIJEDA SANTA CLARA nalazi se FUENTE DE NEPTUNO, sa svojih više od 200 godina, i jedan blok dalje, u ulici Allende, divimo se još jednom uzorku meksičkog baroka: HRAMU I BIVŠOJ KONVENCIJI SAN AGUSTINA. Pokrivač podsjeća na oltarnu sliku sa solomonskim stupovima koji uokviruju Gospodara pokrivača. Kupola ukrašena plavim mozaicima i šest figura muzičkih anđela u autohtonoj odjeći je za divljenje. S jedne strane hrama, u nekadašnjem samostanu, nalazi se MUZEJ UMJETNOSTI QUERÉTARO. Otvorenih usta od divljenja, predstavljen nam je klaustar, s tako raskošnim ukrasima da je potrebno napraviti stanku kako bismo protumačili valovite vijence, likove izražajnih lica, maske, stupove i svu ikonografiju koja nas okružuje, a da nam ne ostavlja dah. Kao da to nije dovoljno, u muzeju se nalazi slikovita kolekcija s potpisima poput Cristóbala de Villalpanda i Miguela Cabrere, između ostalih.

Vraćajući se ulicom, znamo, uz prethodno odobrenje, CASA DE LA MARQUESA, veličanstveni dvorac danas pretvoren u luksuzni hotel. Na Corregidori se uzdiže šetalište Libertad, puno rukotvorina, od srebra, mesinga, tekstila Bernal i, naravno, lutki Otomi. Još jednom se nalazimo na Plaza de Armas i idemo Pasterovom ulicom. Jedan blok dalje stoji HRAM KONGREGACIJE GUADALUPE sa svoja dva tornja u nacionalnim bojama. Unutra cijenimo njegovu neoklasičnu ornamentiku i orgulje koje je proizveo arhitekta Ignacio Mariano de las Casas. Na trgu koji se nalazi ispred, lonci sa medom piloncillo ključaju čekajući da se buñuelosi okupaju. Ne smatramo ispravnim zadržavati krafne na čekanju, pa krećemo na posao.

Vraćamo se u ulicu Cinco de Mayo i silazeći dolje nalazimo CASONA DE LOS CINCO PATIOS, koji je sagradio grof Regla, don Pedro Romero de Terreros, zadivljujući svojim prolazima koji se povezuju s unutrašnjošću. Večeramo u njegovom RESTORANU SAN MIGUELITO, a za kraj uživamo u piću u LA VIEJOTECA, sa starim namještajem koji uključuje kompletnu ljekarnu.

NEDELJA

Doručkujemo ispred vrta Corregidora, koji na današnji dan ima tipičnu provincijsku atmosferu.

Jedan blok sjeverno je HRAM SAN ANTONIO s prekrasnom plazom prepunom župljana. U gornjem dijelu naosa hrama ističu se, na ukrasu crvenom bojom, njegove monumentalne zlatne orgulje.

Prošetali smo jedan blok ulicom Morelos i stigli do TEMPLO DEL CARMEN, izgrađenog u 17. vijeku. Vraćamo se kroz Morelos, Pasteur i 16. septembra, dok ne dođemo do HRAMA SANTIAGO APÓSTOLA i starih škola San Ignacio de Loyola i San Francisco Javier, sa svojim klaustrom u baroknom stilu.

Automobilom smo se uputili prema CERRO DE LAS CAMPANAS, koji je proglašen nacionalnim parkom i u kojem se na svojih 58 hektara nalazi neogotička kapela sagrađena 1900. godine po naredbi cara Austrije, a gdje neki nadgrobni spomenici pokazuju tačno mjesto gdje je pucano na Maximiliana. Habsburga i njegovih generala Mejije i Miramona. Upravo ovdje, MUZEJ POVIJESNIH LOKACIJA predstavlja vam pregled francuske intervencije, a njegova vanjština, sa klupama i igrama, čine ga idealnim mjestom za odmor s porodicom.

Na aveniji Ezequiel Montes stižemo na TRG MARIANO DE LAS CASAS, odakle pogled oduševljava HRAMOM I KONVENCIJOM SANTA ROSA DE VITERBO, s jasnim utjecajem Mudejara. Njegova unutrašnjost je još jedan izvanredan primjer bogatstva meksičkog baroka, sa šest zlatnih oltarnih slika iz 18. vijeka i slikovitom zbirkom vrijednom cijenjenja. Njegov samostan zauzima škola, a posjetiti ga je moguće samo tokom sedmice.

Na portalima trga nalaze se restorani u kojima smo odlučili ostati jesti i tako uživati ​​u prisustvu hrama.

Silazimo Avenidom de los Arcos do FABRIKE EL HÉRCULES, koja vuče korijene iz 1531. godine stvaranjem mlina za pšenicu koji je izgradio Diego de Tapia. Oko 1830. godine Don Cayetano Rubio transformirao ga je u tvornicu pređe i tkanina koja radi do sada, ustupajući mjesto stvaranju grada sa svojim radnicima. Konstrukcija je na dva sprata, u eklektičnom stilu, a u njenom popločanom dijelu dočekuje kip grčkog boga.

Kasno je i moramo se vratiti. Znamo da nas je čekao dug put i, sjedeći ispred fabričke fasade, obradovao nas je ukusni ručno rađeni snijeg. Više sam volio mantekado, taj ukus zbog kojeg ću još neko vrijeme osjećati da sam još uvijek u Santiago de Querétaru.

Pin
Send

Video: Querétaro Profesioanl Peter milenio (Maj 2024).