Vikend u H. Matamoros, Tamaulipas

Pin
Send

Matamoros je mnogo više od grada sa dobrom ekonomijom zasnovanom na komercijalnom, poljoprivrednom i industrijskom razvoju.

To je odredište koje sadrži čitav niz vlastitih čari i prekrasnih prostora koji vas mogu fascinirati. Matamoros je mnogo više od grada sa dobrom ekonomijom zasnovanom na komercijalnom, poljoprivrednom i industrijskom razvoju; To je više od pograničnog grada, čiji dobro poznate mostove prelaze hiljade ljudi koji dolaze i odlaze iz naše zemlje u drugu. Sadrži čitav niz vlastitih čari, prekrasnih prostora i više aktivnosti koje mogu fascinirati i što nam, dobro organizirani bijeg vikendom, omogućava da znamo.
Subota
7:30 sati Jedini let za Matamoros je u 7:30 ujutro, tako da je idealno imati veći dio dana. S aerodroma odlazimo do hotela Ritz, a odatle izravno uživamo u bogatom mesnom doručku, jednom od onih ukusnih sjevernih, koji su regiju proslavili, u pratnji prženih graha, tortilja od brašna, salse i mirisne kave. Doručak nas je prvi dan napunio energijom.
11:00 sati. Započinjemo obilazak starog dijela grada. Matamoros je napisan sa H! i sa čuđenjem pitamo zašto. H je skraćenica od riječi herojski, kažu nam, kojom je grad preimenovan, nakon hrabre odbrane koju su njegovi stanovnici izveli od separatističkog napada generala Carvajala, koji je u suradnji s Teksašaninom Fordom i ostalim pobunjenicima pokušao uspostaviti Nezavisnu Republiku Rio Grande.
Prvo mjesto koje smo posjetili bila je crkva Nuestra Señora del Refugio, gradska katedrala, koja prije svega ima važnu povijesnu vrijednost. Planirao ga je i izgradio otac José Nicolás Balli, katolički misionar koji je puno pomogao u evangelizaciji mjesta i po kojem je otok Padre dobio ime. 1844. godine uragan je uništio veći dio glavne zgrade, a 1889. godine drugi je uslijed čega je izgubio drveni toranj i crijepove. Sve je obnovljeno betonom poštujući izvorni stil i čineći ga neranjivim.
12:00 sati. Zatim idemo do Muzeja savremene umjetnosti Tamaulipasa (MACT), koji raskida s onim klasičnim linijama najstarijih zgrada svojom subverzivnom arhitekturom, naglašavajući njegov šarm. 1969. godine otvoren je kao zanatski centar. Kasnije je to bio Muzej kukuruza, Kulturni centar Mario Pani, a 2002. godine ponovo je otvoren kao muzej kakav je danas. Nalazi se na ulici Avvaro Álvaro Obregón i otvoren je od utorka do subote od 10:00 do 18:00. Unutra je trgovina FONART čija je misija promocija meksičkih zanata, poboljšanje životnog standarda i očuvanje kulturne tradicije.
14:00 sati. Mercado Juárez je mjesto koje se ne smije propustiti. Tamo ćete pronaći sve, posebno lokalne zanate i sve što želite u koži: čizme, jakne, kape i pojaseve. Ovo tržište takođe ima svoju istoriju, koja započinje sastankom nekoliko prodavača koji nude svoju robu. Tokom godina izgrađena je zgrada koja je ostala u dobrom stanju do kraja 19. vijeka. Ozljede izazvane ratovima i uraganima značile su da je 1933. godine moralo biti srušeno i obnovljeno. Na Božić 1969. izgorio je do temelja. 1970. godine obnovljen je i proširen, a tamo se sada prodaju tipični "radoznali" i ručni radovi. Trgovina "La Canasta" specijalizirana je za kožnu odjeću i nudi čizme Cuadra i Montana, kaiševe, jakne, haljine, kape i kabanice. U "Curiosidades México", osim što imaju tradicionalne meksičke zanate, prodaju i nakit, rustikalni namještaj, okvire i slike.
15:00 sati. Kako je naš doručak bio prilično velikodušan, do tog trenutka još uvijek nismo bili gladni i željeli smo i dalje znati, pa smo stigli do kuće Cross, u vlasništvu gospodina Filemona Garze Gutiérreza od 1991. godine, koji ju je preuredio u svom prekrasnom izvornom viktorijanskom stilu i pretvorio u Muzej. John Cross, bogati zemljoposjednik iz Južne Karoline, odbio je, prije gotovo stoljeće i po, da dozvoli sinu Johnu da se oženi crnom robinjom u koju se zaljubio. Dezinheritiran i prognan, stigao je do novonastalog Matamorosa, gdje će uskoro postati uspješan poslovni čovjek. S robom je imao šestero djece, od kojih je jedno Melitón izgradilo i živjelo u ovoj impresivnoj rezidenciji od 1885. godine.
16:00 sati. Poslijepodne smo otišli „na drugu stranu“, jer smo zaista željeli posjetiti zoološki vrt Gladys Porter i jesmo, ali ne prije nego što smo se uživali u nekim dobrim svinjskim glavicama, tipičnim za Huastecu. Brownsville je pobratimski grad Matamoros, s kojim dijeli svoj prostor, svoje ljude i svoju historiju i s kojim se savršeno nadopunjuje. U zoološkom vrtu čudimo se mnogim izloženim vrstama, uključujući ogromnog slona zvanog Mužjak, jednog od rijetkih koji su uzgojeni u zatočeništvu.
18:00 sati. Iskoristili smo priliku da obavimo neke kupovine, zadovoljstvo koje nismo mogli propustiti, iako se kod nas sve ono što ovdje sa entuzijazmom dolazimo tražimo postiže kao novo i jeftinije ... svejedno ...
20:00 sati. Vraćajući se na Matamoros, još smo imali vremena i energije za razgledavanje i šetali smo ulicom Abasolo koja je pješačka i u kojoj možete pronaći rukotvorine iz središnjeg Meksika. Ova ulica prizor je kamenih i opekastih balkona koji prenose jedan u prošlost, gdje su stare kuće štitile najbogatije porodice. Posjetili smo Casa Mata, Casa Anturria; pozorište Reforma, koje je otvorio Porfirio Díaz. Tamo, usred sjaja vaše prošlosti, možete pronaći sve što zamišljate i želite od modernog svijeta, od muzike do najsofisticiranijeg odjevnog komada.
21:00 h. Tražili smo dobar restoran i preporučili su sljedeće: El Lousiana (međunarodna), Santa Fe (kineska), Los Portales (meksička), Garcia (meksička), Bigo (meksička) i Las Escolleras (morska hrana). Odlučili smo se za Los Portales i probali različita i vrlo dobra jela, poput suhog mesa, nopala u pipianu, bademovog sira i slatke tune.
Nedelja
10:00 sati. Da iskoristite dan, ništa bolje nego započeti ga na plaži Bagdad, koja je oko 35 kilometara od grada, jedno od najpoznatijih i najposjećenijih mjesta zabave, stoljeće. Niske i pješčane obale s malim gomilama koje se nazivaju dinama ili dinama protežu se duž čitavih 420 km obale države, od Rio Grandea do Pánuca, gdje tekući potoci tvore lagune ili lagune, mješavinu slatke i slane vode.
Između 1860. i 1910. godine, ušće koje je formirao Rio Grande pogodovalo je izgradnji luke zvane Bagdad, u kojoj su proizvodi koji su stizali morskim putem rijeka prebacivala u Camargo, a ponekad i u Nuevo Laredo. Plaža je prvi put dobila ime Washington, jer je mali brod s tim imenom bio nasukan i sjedio na plaži toliko godina da su ljudi govorili "Da vidimo Washington!" 1991. dogovoreno je da se zove Playa Bagdad u znak sjećanja na luku koja je tu nekada postojala i uništena uraganom.
Dobar autoput omogućio nam je da lako dođemo do ove plaže, gdje se snage prirode i kreativnost čovjeka sukobljavaju u nejednakim bitkama svakih nekoliko godina. Uragani vuku turističku infrastrukturu, ali s više odlučnosti, duh Matamorensesa podiže se upravo kad se restorani, tobogani, prodavnice i palače ponovo uzdižu, kako bi posjetitelju pružili udobnost, zabavu i mir koji nam pruža ovo divno more .
Ovdje je vikend sjajne animacije. Mnogi ljudi dolaze iz daleka kao što su Nuevo Laredo, Reynosa i Monterrey. U Playa Bagdadu možete plivati, voziti jet ski i voziti se automobilom, jahati konja, igrati nogomet i odbojku na vrlo bijelom i mekom pijesku. Na Uskrs i ljeti održavaju se festivali, koncerti, parade na plovak i natjecanja u skulpturi od pijeska. Možete se baviti sportskim ribolovom i promatrati obilnu morsku faunu.
14:00 sati. Naravno, iskoristili smo priliku da se „nasjednemo“ na ribu i školjke, jer smo isprobali sve što nam je bilo nadohvat ruke: prirodnu raku kuvanu sa soli i vodom, glatki ceviche, škampi ... beskrajna lista.
16:00 sati. Nakon plaže odlučili smo otići na Plaza Hidalgo kako bismo uživali u njegovoj atmosferi. Ljudi iz Matamorosa vrlo su dragi i otvoreni, a vikendom koriste priliku da uživaju u njegovom zócalu, gdje se takođe održavaju kulturna događanja. Trg je bio pun balona, ​​štandova sa slatkišima, hrane i muzike. Matamorensesi, kao i svi oni u provinciji, nisu izgubili predačko zadovoljstvo gledati sa klupe u parku i mirno uživaju u zalascima sunca i društvenim okupljanjima. Drveni kiosk, izgrađen 1889. godine u marokanskom stilu, jedno je od gradskih arhitektonskih blaga.
21:00 h. U to smo vrijeme podlegli provokaciji pečenog klinca, jednog od specijaliteta sjevernih država, koji je zajedno s pivom bila savršena uvod u dobar odmor.
Ponedeljak
7:00 sati Krećemo prema aerodromu da uhvatimo jedini avion za Mexico City, koji polazi svaki dan u 9:30 ujutro.
U Matamorosu se može mnogo toga vidjeti i čuti: priče o autohtonim plemenima koja su ga naseljavala, dolazak španskih kolonizatora, kada je to bilo "mjesto prelijepih ušća", o trinaest porodica koje su se tu naselile i dale svoje podrijetlo mjesto, njegove političke borbe, sučeljavanje s prirodom, počeci slobodne zone, pamučni bum, folklor, legende i misterije. Matamoros je izvrsna turistička opcija za koju nam nedostaje vremena za čitanje, gledanje, slušanje i kušanje!

Pin
Send

Video: Video de la Balaceras y bloqueos en Matamoros, Tamaulipas (Maj 2024).